注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Best Luck, JOYCE!

一切的安排,都是上天最好的安排。

 
 
 

日志

 
 
关于我

Young talented bad good girl in her 20s,language-nerd, living in KM n may move to the other end of the world when luck hits,enjoying life when alone while waiting for the better half to knock at the door.The tall,intelligent, witty guy with good taste...

网易考拉推荐

Last 10 Days @ Xi'an  

2008-06-05 10:10:37|  分类: Echo From My Hea |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

All Out Of love,Air Supply

 

 

 

Finally arrived yesterday @ 4:30pm.

 

46 hours on train coz it took a detour. Uttered less than 10 words(2 English, 8 Chinese). I don't think I'll take a train back. Sick of instant noodles!

 

Met 3 thugs n goons! Typical ***nese: Smoking in public, talking shit till 3am, Shirt pulled above the ballon belly (No abd! maybe he wanted to show others his breast!) Drink a dozen beers...Middlefinger those bastard!

 

Xi'an's damn hot as usual! 1st time to bus back to school from railway station.   Saw some tents lying by the sidewalk. Not sure if Xi'an's gonna shake any more. Very excited when I was on the bus with air con at first. But as the bus becoming crowded n it's getting hot, change of mind---Nothing worth my shit here.

 

I youtubed Air Supply a lot these days. China will never produce this kinda band! Never made in China!

Evidence:

Air Supply - Making Love Out of Nothing At All (Live)

 

 

What? U gonna say I'm not patriotic? Okay! Let me prove it! Fuckface: U think ur dear Chinese grandpa would be this young?

 

 Air Supply ~ Making Love Out Of Nothing At All 1/27/07

 

 

 

Air Supply From the Heart World Tour 2008 Live in Malaysia

 

Argh! Micky, Micky, Micky!!! Don't be late on June 22!!!

 

Busy Day:

After Lunch: Voice chat+Mahjong with Kason

4:30pm: Meet Prof. Chen

5pm: Dine out with Zhao. My treat.

6pm: Phil's calling

Evening: Laundry

ALways prepare for Micky's Call! lol 

  评论这张
 
阅读(76)| 评论(3)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017