注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Best Luck, JOYCE!

一切的安排,都是上天最好的安排。

 
 
 

日志

 
 
关于我

Young talented bad good girl in her 20s,language-nerd, living in KM n may move to the other end of the world when luck hits,enjoying life when alone while waiting for the better half to knock at the door.The tall,intelligent, witty guy with good taste...

网易考拉推荐

Xi'an · Historical Relics  

2008-06-24 17:03:23|  分类: Echo From My Hea |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

Tang Paradise (大唐芙蓉園)

 

 

Villa Near the Tang Paradise

 

Qu Jiang Royal Garden (曲江皇家花園)

 

Well, don't get me wrong! I don't live here! ^_^ Dunno if I'd be that rich in the future! $_$

 

U notice the cool appartment? 100 times better than my new one! *sigh* Pure Polarization

 

Near the Wild Goose Pagoda

 

 

The road connects Tang Paradise n the Wild Goose Pogoda

(Another villa community 長安御花園  on this road. Many celebrities are said to live there. The Secrurity    Guard  yelled at me when I tried to snap a shot. Damn! I'm not a paparazzo!)

An elegant garden in front of the Wild Goose Pagoda

 

 

The Wild Goose Pagoda (大雁塔)

 

 

 

 

The South Gate(南門) of the City Wall(城墻)

 

 

Shu Yuan Men (書院門)

 

 

 

Popular Pasttime in China - Cards.

(My Chinese fdz are gonna dump me coz I can't play cards. Well, if they have western cards like     Uno/Skip-bo. I'd love to give it a try! Last week, I was very much shocked to know that one of my Chinese fdz loved playing Uno! Gosh!!)

 

 

 

 

Now u know what it means? 

 

 

Now U have itchy foot? Unfortunately, it's my last 2 weeks here.

Will I come back?

I dunno. With fdz, maybe YES if he/she buys me the air-ticket.

Business trip? Sure thing! (Don't wanna get fired)

How about train?

36 (b4 the earthquake) / 46 (now) HOURS on train???

No thx! Just hope u won't get burnt in the hell! U r F*cking Stingy! lol

Xi'an is definitely a place u shouldn't miss if u are interested in China's yesterday. Many hot girls too!

But not a nice place for living.

 

Cheers, my folks!

 

 

Dinner time~

  评论这张
 
阅读(78)| 评论(3)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017